رئیس کل دادگستری گلستان :

شهید رئیس پایه گذار خدمت  میدانی در کشور بود

مراسم بزرگداشت  آیت‌الله شهید رئیسی با سخنرانی رئیس کل دادگستری گلستان در مصلای خاتم الانبیا شهرستان آزادشهر  برگزار شد.
مراسم بزرگداشت  آیت‌الله شهید رئیسی با سخنرانی رئیس کل دادگستری گلستان در مصلای خاتم الانبیا شهرستان آزادشهر  برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۰۷۷
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری در مراسم بزرگداشت مقام شهید رئیسی در مصلی آزادشهر گفت: مردم با خروش تاریخی و حضور باشکوه خود  در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان ایشان،  به ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تسلی دادند.
حیدر آسیابی افزود: حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکرده بودند به پاس قدردانی از خدمات رییس جمهور در مراسم‌تشییع ایشان‌حضور داشتند زیرا به چشم خویش اخلاص و صداقت کار ایشان را دیدند.
وی گفت: آن‌شهید با شعار ایران قوی جلو رفتند و در دولت رئیسی  به جایی رسیدیم که دولت آمریکا به اسرائیل توصیه کرد با ایران درگیر نشود و پاسخ ندهد .
وی ادامه داد: امروز به جایی رسیده ایم که بیش از ۷۰ کشور علیرغم تحریم ها برای تسلیت به ایران می آیند و دولت آمریکا هم پیام تسلیت می دهد.
وی ادامه داد: شهید رئیسی فاصله بین مردم و مسئولان را برداشت و  ایشان در دورترین روستاها حاضر می شد و  مشکلات مردم را از نزدیک بررسی می کرد
وی گفت: همینطور که شهید سلیمانی،  مکتب مقاومت را پایه گذاشت، شهید رئیسی هم در دوره ریاست جمهوری خود در حوزه خدمت صاحب یک مکتب شد و از این به بعد باید دنباله رو مکتب خدمت ایشان باشیم.
آسیابی افزود: ایشان یکی از مخلص ترین و ولایتمدارترین روسای جمهور بود  و در برابر رهبر تابع محض و ذوب در ولایت بود.
 وی با بیان این که شهید رئیسی یار و یاور صدیق برای نظام اسلامی بود افزود: همانطور که رهبری فرمودند،  جای نگرانی نیست و مردم باید با حضور پای صندوق های رای، پرچم خدمت به این نظام را به سرباز دیگری از این مکتب بدهند و  انتخابی اصلح داشته باشند.
رئیس کل دادگستری استان گفت: کسی که خودش را وقف مردم و اسلام کند ، خداوند به او عزت می دهد و پاداش این همه تلاش ، زحمت و خدمت قطعا بالاتر از شهادت نیست .
آسیابی گفت:ایشان به آرزوی شهادت که آرزوی همه خادمان‌این‌نظام است رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها